Esteu aquí

Programa CONSOLIDA'T - Catalunya Emprèn

El Col·legi d’Economistes de Catalunya promou amb el suport de la Generalitat de Catalunya un projecte del PROGRAMA CONSOLIDA’T de suport a la consolidació, l’enfortiment i la reinvenció del treball autònom emmarcat en el Programa Catalunya Emprèn. Aquest PROGRAMA és gratuït i té per objectiu l’assessorament personalitzat i la formació per a la millora de la gestió empresarial. Està previst que participin 72 persones autònomes de les quatre demarcacions territorials de Catalunya, que seran assessorades per 4 persones expertes (una a cada demarcació) durant un període de 12 mesos i que rebran formació especialitzada en diferents matèries.

Els destinataris del PROGRAMA són els següents:

  • Persones treballadores autònomes pròpiament dites o econòmicament dependents (TRADE)
  • Persones treballadores autònomes societàries integrades en règim societari sota la fórmula jurídica de societat civil privada, comunitat de béns o societat limitada, sempre que no tinguin més de 4 persones contractades i/o acreditin una facturació inferior a 500.000 euros.
  • Persones treballadores autònomes que han cessat en la seva activitat i volen dur a terme un nou projecte de treball autònom.

La participació en el PROGRAMA permet que les persones autònomes millorin la seva capacitat i professionalització en la gestió estratègica de la seva iniciativa empresarial, la qual cosa ajudarà a consolidar-la, enfortir-la, reorientar-la i, sobretot, impulsar-la competitivament des de tots els punts de vista (gestió, comercialització, innovació, comunicació, ...).

Agrairíem molt que féssiu difusió d’aquest PROGRAMA entre les persones autònomes vinculades a la vostra institució/organització. En cas d’estar interessats podeu fer ús del següent enllaç de la pàgina web del Col·legi.

Per a més informació poden dirigir-se al correu electrònic programaautonoms@coleconomistes.cat, a una de les seus del Col·legi d’Economistes de Catalunya o bé trucar al telèfon 93 416 16 04 (Aula d’Economia i Empresa).